اقتصادیصنعت
بهبود نظم پرداختها در ایرانخودرو نسبت به گذشته
مهدی عیوضپور، عضو انجمن قطعهسازان استان تهران، با اشاره به وضعیت پرداخت مطالبات قطعهسازان از سوی ایرانخودرو اظهار کرد: در حال حاضر نظم محسوسی در پرداختها وجود دارد و معمولاً در طول هر ماه یک یا دو نوبت پرداخت به قطعهسازان انجام میشود.

به گزارش بازتاب رسانه عیوضپور با تأکید بر تفاوت شرایط فعلی صنعت خودرو با سالهای گذشته گفت: وضعیت امروز به هیچوجه قابل مقایسه با دوران قبل نیست. در گذشته سابقه نداشت که قیمت مواد اولیه در مدت کوتاهی تا دو و نیم برابر افزایش پیدا کند، اما اکنون چنین اتفاقی رخ میدهد و فشار سنگینی را به زنجیره تأمین وارد میکند.
عضو انجمن صنایع همگن قطعهسازان استان تهران خاطرنشان کرد: با وجود این شرایط دشوار و جهشهای شدید هزینه تولید، مدیریت فعلی ایرانخودرو توانسته روند فعالیت و پرداختها را حفظ کند که در شرایط کنونی موضوع قابل توجهی است.




