اجتماعیپزشکی و سلامت

آغاز بیستمین جلسه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی

بیستمین جلسه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی صبحه سه شنبه ۲۶ خرداد با حضور جمعی از مسئولین آغاز شد.

به گزارش بازتاب رسانه؛  در این نشست که به همت دبیرخانه دائمی شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در وزارت بهداشت در تالار شهید سلیمانی وزارت بهداشت برگزار شد، محمدرضا ظفرقندی، وزیر بهداشت؛ احمد دنیامالی، وزیر ورزش و جوانان؛ احمد میدری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سیدحسن امامی رضوی رئیس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی سخنرانی می‌کنند.

در این نشست معاونان درمان، پرستاری، تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، رئیس سازمان اورژانس کشور، مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی و جمعی دیگر از مدیران وزارت بهداشت حضور دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا