بین المللسیاسی

به سوئیس نمی‌رفتیم، خون بیشتری از مسلمانان لبنان ریخته می‌شد

محمد باقرقالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی خود نوشت: اگر به سوئیس نمی‌رفتیم، هر لحظه خون بیشتری از مسلمانان و شیعیان لبنان ریخته می‌شد.

به گزرش بازتاب رسانه ، محمد باقرقالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پست منتشر شده خود نوشت: دریکی از برنامه های خوب صدا و سیما دیدم گفتند کاش فرودگاه مهرآباد را می بستند تا تیم مذاکره کننده به سوئیس نرود. وی در ادامه نوشت : به آن عزیزان می گویم اگر به سوئیس نمی‌رفتیم، هر لحظه خون بیشتری از مسلمانان و شیعیان لبنان ریخته می‌شد. هیأت جمهوری اسلامی ایران با حضور در مذاکرات سوئیس با طرف‌ها و میانجی‌های پاکستانی و قطری رایزنی کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا