بین المللسیاسیویژه

واکنش بقایی به نفاق و ریاکاری وزیر خارجه فرانسه

سخنگوی وزارت امور خارجه، در پیامی در واکنش به ادعای دلسوزی وزیر خارجه فرانسه برای مردم ایران نوشت: این اظهارات اوج نفاق و ریاکاری است.

به گزارش بازتاب رسانه ؛ اسماعیل بقائی در پیامی در فضای مجازی با خطاب قرار دادن وزیر خارجه فرانسه نوشت:  آقای وزیر، ظاهرا ریاکاری و نفاق تا به امروز از ویژگی‌های بارز فرهنگ سیاسی فرانسه باقی مانده است – همان رذیلتی که مولیر در نمایشنامه «تارتوف یا ریاکار» در سال ۱۶۶۴ به‌درستی درباره‌اش گفت: «ریاکاری به مد روز تبدیل شده است.»

سخنگوی وزارت امور خارجه در ادامه نوشت: شما در زمانی که شهر‌های ایران با قساوت بمباران می‌شدند و ایرانیان بی‌گناه در میناب، تهران، لامرد، اصفهان و جا‌های دیگر به طرز وحشیانه‌ای قتل عام می‌شدند، سکوت کردید و در واقع با متجاوزان همدستی نمودید؛ و امروز در راستای مصالح سیاسی رژیمتان، به ناگاه وجدانتان به‌صورت گزینشی بیدار شده و با وقاحت در مورد حقوق بشر ایرانیان موعظه می‌کنید!

آقای بقایی در پایان تاکید کرد: عجب نفاق و ریاکاری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا